نحوه کاشت چای ترش در ایران
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

چای یکی از انواع نوشیدنی های است که در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است و از انواع مختلفی برخوردار است. 

چای در گذشته محدود به نوع خاصی بود که در واقع همان چای سیاه می باشد و با گذشت زمان و کشف انواع گیاهان و دیگر چای ها به تنوع آن افزوده شد. 

کشت چای ترش یکی از انواع چای می باشد که بعد از پیدایش آن در بیشتر کشورها این محصول کشت و برداشت می شود.

چای ترش از آن دسته گیاهانی است که آب و هوای نسبتا خنک تا سرد را برای روییدن ترجیح می دهد و  بهترین زمان برای کاشت آن ماه اردیبهشت می باشد. 

نحوه کاشت چای ترش در ایران به این صورت است که هم می تواند به صورت بذر باشی و بعد از شخم زنی زمین انجام شود و هم به صورت خطی و ردیفی در عمق 20 الی 30 سانتی متر کاشته شود. 

قبل از اینکه بذر خریداری شود و برای کاشت آماده شود بهتر است حتما نسبت به طرح توجیهی کشت چای ترش اقدام شود و زمین شخم زنی شده باشد. 

همچنین برای دریافت مجوز از سازمان مربوطه باید طرح با رعایت تمامی موارد و قوانین ارائه شده باشد و در صورت تایید مجوز لازم اخذ شود. 

کشت چای ترش با اجرای کامل و اصولی این محصول می تواند برداشت بسیار خوب و محصولی با کیفیت را به شما ارائه دهد که بتوانید به قیمت بهتری در بازار به فروش برسانید. 

قیمت چای ترش کاملا به کیفیت و گل دهی این محصول بستگی دارد. هر چقدر کیفیت خاک و آبیاری این گیاه بهتر و با دقت انجام شود محصول بسیار مناسب تری نیز در پی خواهد داشت. 

اما از مضرات چای ترش می توان به کاهش فشار خون، آلرژی، نامناسب برای افراد داری طبع سرد، و همچنین برای زنان باردار نیز توصیه نمی شود. 

اما کشت چای ترش آنچنان سودی ندارد که بتواند سرمایه  شما را بسیار افزایش دهد چرا که این محصول با ذائقه بسیاری از افراد سازگاری ندارد و مصرف آن به نسبت کم است. 

بهتر است اگر می خواهید در راهی سرمایه گذاری کنید با تحقیقات بیشتری نسبت به انواع خطوط تولیدی کسب و کار خود را انتخاب کنید. 

شرکت سارگن استون که لینک ورود به سایت آن در انتهای مطلب قرار داده شده است به شما انواع خطوط تولیدی را معرفی میکند که بسیار پرسود و پردرآمد هستند. 

تنوع این خطوط تولیدی شما را در انتخاب محدود نمی کند چرا که میزان سرمایه و نوع علاقه شما نیز بسیار مهم است. 

می توانید با مشورت گرفتن از افراد با تجربه این شرکت با اطمینان بیشتری یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: